טיפולים בצוואר ומחשוף (״דהקולטה״)

בהתאם לגישה הכוללנית (הוליסטית) לטיפולי אסתטיקה לפנים ,שטוענת שכל אזוריה וחלקיה קשורים ומשפיעים זה בזה,  כך גם ההתייחסות לאזורים הסמוכים אליה כלומר הצוואר והמחשוף. וזאת על מנת להימנע מהבדלים בוטים בין אזורים שעברו טיפול ואלו שעדיין לא, וכן לאור השפעת הפנים על הצוואר באמצעות התמיכה לצוואר מלמעלה על ידי הלסת והסנטר. 

הזדקנות עור הצוואר והמחשוף נובעת משינויי הגיל כלומר גורמים גנטיים, ומהשפעות סביבתיות כגון חשיפת יתר לשמש, שימוש תכוף וממושך בבשמים, ויציבה לא תקינה עקב ישיבה ממושכת מול מחשב.

למרות שהטיפול המשמעותי ביותר לבעיות צוואר הוא כירורגי, וחרף הדעה הנפוצה שהאזור בעייתי לטיפולים אסתטיים אחרים, ישנם מספר פתרונות בהם ניתן להיעזר ולהגיע לתוצאות משביעי רצון בהחלט:

    ▪  הזרקת בוטוקס למיתרים הנובעים מפעילות יתר של שריר הפלאטיזמה, השריר העיקרי של אזור הצוואר המתחבר בחזה העליון  לעצמות הבריח, מכסה את הצוואר מתחת לעור עד לחיבורו ללסת בפנים התחתונות. 

    ▪  טיפול בקו הלסת ובסנטר כולל הרמת ה-jowls ושחזור הסנטר על מנת להחזיר תמיכה ומתח לעור הצוואר.

    ▪  מילוי קמטים היקפיים סביב לצוואר עם חומצה היאלורונית מתאימה וטכניקה מדויקת.

    ▪  שיפור איכות ומיצוק עור הצוואר על ידי טיפול עם משפרי מרקם העור כגון Skin Booster (״מזותרפיה״ עם חומצה היאלורונית מסוג מתאים המוזרקת לתוך עובי העור בכמויות מזעריות ובהזרקות מרובות)

    ▪  שחזור הזווית בין הסנטר לצוואר באמצעות חוטים נספגים המיועדים לכך כגון Silhouette Soft

כמו כן סדרת טיפולים בשיטת ה- Skin Booster נותן מענה לבעיית הקמטוטים בעור המחשוף בדיוק כפי שתואר לגבי הצוואר. 

אופן הטיפול:

לאחר קבלת חלטה משותפת לגבי  הטיפול, המטופלת חותמת על טופס הסכמה מדעת ונערכים צילומי ״לפני״ . מאחר וחומר המילוי מגיע מראש עם חומר להרדמה מקומית לרוב התהליך אינו מלווה בכאב, אך ניתן לפי רצון המטופלת למרוח משחת אלחוש למשך רבע שעה לפני הטיפול. מתבצע ניקוי קפדני וחיטוי עור הפנים.

כאמור, הטיפול בצוואר מתחיל בקו הלסת ובסנטר. במידה והאזו